مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 20:102021-06-01حوادث

مرگ مرد 55 ساله فردیسی در چاهی عجیب در منزلش


سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری فردیس گفت: پس از 40 ساعت تلاش آتش نشانان برای نجات مردی 55 ساله که در چاهی عجیب و غریب به عمق 8 متر که در زیرزمین خانه ویلایی خود واقع در منظریه فردیس محبوس شده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، حسین عاشوری، سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری فردیس، شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگار فارس در فردیس، گفت: از دیروز حدود 9 صبح که همکاران من در سازمان آتش نشانی به محل حادثه رسیدند، برای نجات فرد محبوس شده عملیات آغاز شده، و پس از بیش از 40 ساعت تلاش، جسد فرد پیدا شد.

وی افزود: از همان لحظات اولیه همکاران من در سازمان آتش نشانی فردیس، پس از بررسی چاه متوجه شدند که این چاه با چاه های معمولی متفاوت است.

مسیر چاه های اصولی، مشخص است.

اما این چاه به صورت غیر اصولی به عمق 8 متر و با حدود 10 دالان مختلف حفر شده که این امر موجب شده، زیر خانه کاملا خالی شود.

این مقام مسوول عملیات ورود به چاه برای نجات فرد مذکور تا ساعت حدود 4 عصر ادامه یافت که با توجه به خالی بودن زیر خانه مسکونی، متوجه شدیم خانه در حال ریزش است.

برای جلوگیری از ریزش خانه، مجبور شدیم کار را متوقف و فضای داخلی را کاملا ایمن سازی کنیم.

وی ادامه داد: برای دسترسی به چاه داخل خانه و به موازات آن، چاهی با عمق حدود 10 متر در خیابان و خارج از واحدمسکونی حفر کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ مرد 55 ساله فردیسی در چاهی عجیب در منزلش

مرگ مرد 55 ساله فردیسی در چاهی عجیب در منزلش