مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 17:152021-06-01سياسي

اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات در قم طبق زمان بندی انجام شد


معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: همه اقدام ها برای برگزاری انتخابات پیش رو طبق برنامه زمان بندی انجام شده و گزارشی که از کمیته های گوناگون داریم نیز حکایت از این دارد که آمادگی کامل برای یک انتخابات با مشارکت حداکثری و حضور چشمگیر آحاد مردم در پای .

- ایسنا/قم معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: همه اقدام ها برای برگزاری انتخابات پیش رو طبق برنامه زمان بندی انجام شده و گزارشی که از کمیته های گوناگون داریم نیز حکایت از این دارد که آمادگی کامل برای یک انتخابات با مشارکت حداکثری و حضور چشمگیر آحاد مردم در پای صندوق های اخذ رای وجود دارد.

بیژن سلیمان پور معاون سیاسی امنیتی استانداری قم عصر سه شنبه 11خرداد ماه در پایان جلسه ستاد انتخابات قم در شهرستان کهک این استان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از حیث بهداشتی نیز تدابیر خیلی جدی اندیشیده شده که همه شهروندان با آسودگی خاطر در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: برای رعایت هر چه بیشتر پروتکل های بهداشتی تعداد شعبه ها را افزایش دادیم و شعبه ها را نیز قبل از حضور مردم گندزدایی می کنیم و کاملا بهداشتی می شود.

رییس ستاد انتخابات قم افزود: افرادی که در شعب اخذ رای مستقر می شوند نیز با رعایت دستور العمل های بهداشتی فعالیت می کنند، اثر انگشت را حذف کردیم که نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات در قم طبق زمان بندی انجام شد

اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات در قم طبق زمان بندی انجام شد