مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 16:152021-06-01بين الملل

رژیم صهیونیستی درخواست کمک 1 میلیارد دلاری اضطراری خواهد کرد


سناتور جمهوری خواه ایالت کارولینای شمالی خبر داد که رژیم صهیونیستی طی روزهای آتی درخواست کمک 1 میلیارد دلاری فوری از واشنگتن خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، لیندسی گراهام سناتور جمهوری خواه ایالت کارولینای شمالی روز سه شنبه در مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیوز خبر داد که رژیم صهیونیستی طی هفته جاری از آمریکا درخواست کمک نظامی فوری اضافی 1 میلیارد دلاری خواهد کرد.

مقام های رژیم صهیونیستی گفته اند که این پول برای تامین مهمات مورد نیاز سامانه دفاعی سوریه شلیک شده بود، ناموفق عمل کرده است.

البته برخی از سناتورهای دموکرات کنگره با تامین تسیلحات بیشتر به رژیم صهیونیستی مخالف هستند و دلیل مخالفت خود را کشته شدن دست کم 256 فلسطینی در حملات هوایی جنگنده های رژیم صهیونیستی در نبرد 12 روزه بوده است.

درگیری رژیم صهیونیستی و گروه های مقاومت فلسطین از روز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب الاجل مقاومت به تل آویو مبنی بر لزوم پایان تعرض ها در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

در این درگیری که تا بامداد روز جمعه دو هفته پیش در جریان بود، رژیم صهیونیستی در غالب حملات خود با هجوم به مناطق مسکونی، زنان و کودکان فلسطینی را به خاک و خون کشید که گروه های مقاومت فلسطین در پاسخ به این جنایت ها مواضع این رژیم را هدف حمله گسترده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی درخواست کمک 1 میلیارد دلاری اضطراری خواهد کرد

رژیم صهیونیستی درخواست کمک 1 میلیارد دلاری اضطراری خواهد کرد