مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 14:052021-06-01ورزشي

استعفای حاجی زاده از هیات کاراته قم


سرپرست هیات کاراته استان قم در آستانه دور جدید انتخابات این هیات ورزشی مدال آور و پرمخاطب از مسوولیت خود رسما کناره گیری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آخرین انتخابات هیات کاراته استان قم بهمن ماه سال 1398 برگزار شد و در رقابت نزدیک و تنگاتنگ علیرضا برخوردار و محمدمهدی سلطانی در نهایت برخوردار به عنوان رییس انتخاب شد اما اعتراض به نحوه برگزاری مجمع و چینش اعضای آن در نهایت ریاست برخوردار را با رای وزارت ورزش و جوانان باطل کرد.

16 ماه از آن مجمع انتخابات می گذرد و در شرایطی که این روزها شور انتخاباتی در کشور به واسطه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و .

بسیار اوج گرفته، اهالی کاراته قم نیز منتظر بررسی صلاحیت کاندیداها و اعلام نهایی اسامی واجدین شرایط برای برگزاری مجمع انتخابات این هیات ورزشی هستند.

کاراته رشته ای است که همواره برای ورزش قم افتخار آفرین بوده و قهرمانان آن از میادین کشوری، بین المللی، آسیایی، جهانی، بازی های آسیایی و جام جهانی کاراته موفقیت ها و مدال های متنوعی به ارمغان آورده اند اما در یک سال و نیم اخیر این هیات همواره با چالش و حاشیه مواجه بوده است.

هیات کاراته استان قم در این مدت به شکل سرپرستی اداره شده و مهرداد حاجی زاده معاون فرماندهی ناجا مسوولیت سرپرستی این هیات ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای حاجی زاده از هیات کاراته قم

استعفای حاجی زاده از هیات کاراته قم