مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 14:002021-06-01سياسي

فراز انقلابی شورای نگهبان در انتخابات


با اقتدار شورای نگهبان هرآنچه(نه هر آن کس) که در باور مردمی کم کاریهای گذشته نشان میداد کنار گذاشته شدند تا راه جدیدی در کالبد اجرایی کشور گشوده شود.

- گروه دیدگاه، عباس تقدسی نژاد فعال رسانه در یادداشتی نوشت: ماهیت تا کرانه باختری میتوان به وضوح مشاهده کرد، انقلاب اسلامی در مسیر خود تا رسیدن به شرایط کنونی فراز نشیب هایی را طی نموده است که برای هر فراز و فرودی میتوان مثالی آورد و برهانی داشت، در کنار همه این مثالها برخی نامها نیز خودنمایی میکنند که اعوجاج عملکردی افراد بعضا به نام انقلاب دیده و نوشته شده است، برای پرداختن به هر یک از دوره های مدیریتی کشور و مدیران سرشناس فرصت زیادی صرف شده است و گویا گلایه از گذشته نمی تواند چراغ راه آینده باشد.

برای تغییر باید تحول گرایی نگاه مدیریتی از بیرون به درون ملاک باشد، پیامی که بارهای بار از لسان رهبر انقلاب ادا شده است و در عمل سالهاست(بخصوص در هشت سال اخیر) این تحول آفرینی کمتر از انتظار بوده است.

در حوزه محرومیت زدایی و محروم نوازی اکنون بخش مهمی از جامعه تنگنای معیشتی را با همه وجود درک میکنند و ادراک مدیران دولتی بر این مهم فروبسته است تا آنجا که پس از هشت سال عقب گرد اقتصادی به نام مذاکره و به کام سوداگران مدافع تورم ساختگی، اکنون بانیان وضع موجود مدعیان تکرار آن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراز انقلابی شورای نگهبان در انتخابات

فراز انقلابی شورای نگهبان در انتخابات