مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 13:352021-06-01فرهنگي

نمایش نقاشی هایی درباره امام(ره) برای اولین بار در «سوگ آفتاب»


نمایشگاه نقاشی «سوگ آفتاب» به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) در گالری عالی حوزه هنری گشایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نمایشگاه نقاشی سوگ آفتاب شامل 28 اثر از 14 هنرمند نقاش پیشکسوت، امروز سه شنبه 11 خردادماه با حضور مجدالدین معلمی معاون هنری حوزه هنری، سیدمسعود شجاعی طباطبایی مدیرکل هنرهای تجسمی حوزه هنری، محمد زرویی نصرآباد مدیر سپهر سوره هنر، عبدالحمید قدیریان، علی شیخی، کامیار صادقی و تعدادی از هنرمندان در گالری عالی حوزه هنری افتتاح شد.

مجدالدین معلمی معاون هنری حوزه هنری درباره هدف از برگزاری نمایشگاه سوگ آفتاب بیان کرد: مناسبت ها برای حوزه هنری بهترین فرصت است که آثار فاخر هنر انقلاب را به معرض نمایش درآورد.

وی در توضیح بیشتر گفت: از آنجایی که امکان مناسبی برای نصب و نمایش دایمی این آثار وجود ندارد، از این مناسبت ها برای نمایش آثار گنجینه حوزه هنری استفاده می کنیم و امکان دیدن آنها کنار، فرصت مقایسه تکنیک ها و آثار هنرمندانی که در یک موضوع کار کرده اند، به ما می دهد.

  سیدمسعود شجاعی طباطبایی درباره آثار این نمایشگاه و نحوه انتخاب آنها گفت: هرچند که مجسمه، آثار گرافیکی و پوستر با مضون انقلاب و ارتحال امام خمینی (ره) داشتیم، نقاشی انتخاب کردیم که یکدست باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش نقاشی هایی درباره امام(ره) برای اولین بار در «سوگ آفتاب»

نمایش نقاشی هایی درباره امام(ره) برای اولین بار در «سوگ آفتاب»