مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 12:502021-06-01سياسي

انتخابات الکترونیکی موجب ارتقای سلامت و سرعت کار می شود


فرماندار کرمانشاه با اشاره به تمام الکترونیکی بودن انتخابات این دوره شورای شهر کرمانشاه، گفت: این امر هم موجب ارتقای سلامت انتخابات و هم تسریع در اعلام نتیجه انتخابات خواهد شد.

- "انتخابات الکترونیکی" موجب ارتقای سلامت و سرعت کار می شود ایسنا/کرمانشاه فرماندار کرمانشاه با اشاره به تمام الکترونیکی بودن انتخابات این دوره شورای شهر کرمانشاه، گفت: این امر هم موجب ارتقای سلامت انتخابات و هم تسریع در اعلام نتیجه انتخابات خواهد شد.

فضل الله رنجبر، امروز(یازدهم خرداد) در جمع مدیران تعدادی از خبرگزاری های استان، اظهار کرد: برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی شورای شهر کرمانشاه، باید با کمک رسانه ها، مردم را با فرایند و نحوه رای دهی آشنا کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رنجبر افزود: به این منظور قرار است کلیپ های آموزشی توسط وزارت کشور تهیه شود که انتظار داریم رسانه ها این کلیپ ها را منتشر و به آموزش مردم بپردازند.

وی ادامه داد: همچنین در برنامه داریم تا قبل از روز رای گیری، طی چند مرحله و در اماکن عمومی مردم را با فرایند رای گیری الکترونیکی آشنا کرده و مردم به صورت آزمایشی بتوانند رای بدهند.

فرماندار کرمانشاه در ادامه با تشریح نحوه برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی، گفت: سلامت انتخابات در این شیوه بالاتر است و امکان رای تکراری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات الکترونیکی موجب ارتقای سلامت و سرعت کار می شود

انتخابات الکترونیکی موجب ارتقای سلامت و سرعت کار می شود