مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 12:402021-06-01سياسي

ابلاغ تمهیدات لازم برای ارتقاء نشاط سیاسی در دانشگاه ها


دکتر حسن زائری لطف مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت طی نامه ای تمهیدات لازم برای استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی به منظور ارتقاء نشاط سیاسی دانشگاه ها را با توجه به در پیش بودن انتخابات به دانشگاه ها ابلاغ کرد.

- دکتر حسن زائری لطف مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت طی نامه ای تمهیدات لازم برای استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی به منظور ارتقاء نشاط سیاسی دانشگاه ها را با توجه به در پیش بودن انتخابات به دانشگاه ها ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هدف از ابلاغ این تمهیدات ارتقای سطح نشاط سیاسی و اجتماعی و تقویت بنیه فکری و بینش سیاسی دانشجویان و مشارکت موثر ایشان در فرآیندهای سیاسی بوده است که با توجه به محدودیت های پیش آمده به واسطه شیوع ویروس کرونا و عدم حضور فیزیکی دانشجویان در دانشگاه ها لازم است از ظرفیت فضای مجازی استفاده شود.

از این رو با توجه به در پیش بودن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا این تمهیدات از سوی اداره کل فرهنگی وزارت بهداشت به دانشگاه ها ابلاغ شد تا به منظور تحقق اهداف ذکر شده از فضای مجازی استفاده حداکثری صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت(مفدا)،تمهیدات ابلاغ شده به شرح زیر است: برگزاری منظم جلسات هیات نظارت و کمیته های ناظر بر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ تمهیدات لازم برای ارتقاء نشاط سیاسی در دانشگاه ها

ابلاغ تمهیدات لازم برای ارتقاء نشاط سیاسی در دانشگاه ها