مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 12:352021-06-01اجتماعي

ورود به مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی ممنوع است


معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از طرح تشدید ممنوعیت ورود به مناطق حفاظت شده این استان در تعطیلات خرداد ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داود غنی پور ظهر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به حساسیت گونه های حیات وحش در فصل زادآوری و وضعیت شکننده جمعیت تنوع زیستی و زیستگاه های استان، ورود گردشگران و طبیعت گردان به مناطق تحت مدیریت به ویژه مناطق ذیل می تواند آسیب های جدی در کوتاه مدت و بلند مدت به گونه های جانوری و گیاهی استان وارد نماید.

وی افزود: هرگونه اتراق و تردد در آینالو، پارک ملی کنتال، میدانلی (تیروان) و مسیر هفت چشمه در دیزمار، ایلقنا چای، مناطق امن تحت مدیریت سازمان، علی بلاغی و کرینگان و ارسباران در تعطیلات خردادماه ممنوع است.

غنی پور گفت: بعد از رفع محدودیت های تردد اعلامی از سوی ستاد مقابله با شیوع بیماری کرونا ، ورود خودرو و سفر صرفاً زون های گردشگری مناطق (مطابق قانون هرگونه ورود به پارک های ملی و مناطق امن ممنوع است) با لحاظ محدودیت های مکانی، زمانی و ظرفیت برد و تحمل زون های پیش بینی شده برای گردشگری در مناطق تحت مدیریت، با همکاری حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان آذربایجان شرقی که متولی گردشگری خودرویی در استان می باشد، قابل بررسی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود به مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی ممنوع است

ورود به مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی ممنوع است