مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 11:352021-06-01اقتصادي

برق نیشکری وارد شبکه سراسری استان خوزستان شد


مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک خان از تولید و انتقال برق به شبکه سراسری برای اولین بار در این شرکت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سید حسن موسوی مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک خان، امروز در در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش بی وقفه همه همکاران، برای اولین بار در شرکت میرزا کوچک خان در خارج از فصل بهره برداری توانستیم برق تولید کنیم و مازاد آن را به شبکه سراسری انتقال دهیم.

وی افزود: تولید برق در نیروگاه در این فصل که برداشت نیشکر انجام نمی شود از منظر اجرایی غیرممکن بود، اما همت و احساس مسوولیت همکاران گامی برای شکستن غیرممکن ها و عبور از تنگناها در تولید برق است.

مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک خان گفت: تولید برق در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در مانع زدایی ها و پشتیبانی در سال تولید و همچنین عمل به مسوولیت های اجتماعی صورت می گیرد.

موسوی بیان کرد: با توجه به خاموشی های مکرر و کمبود ظرفیت تولید برق، شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان نه تنها منفعل عمل نکرد، بلکه ضمن تأمین برق مورد نیاز خود، توانست قدمی فراتر بگذارد و مازاد برق تولیدی را به شبکه برق سراسری انتقال دهد.

مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک خان با بیان اینکه مصرف برق در کارخانه این شرکت یک مگاوات است، تأکید کرد: مازاد انرژی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق نیشکری وارد شبکه سراسری استان خوزستان شد

برق نیشکری وارد شبکه سراسری استان خوزستان شد