مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 10:552021-06-01اقتصادي

آدرس های درست و غلط نامزدها درباره «یارانه»


در کشورمان دولت ها انواع و اقسام یارانه ها را به خانوار و بنگاه ها می دهند؛ یارانه نان و آرد، یارانه بنزین، گازوییل، گاز، آب، برق و سایر حامل های انرژی، - در کشورمان دولت ها انواع و اقسام یارانه ها را به خانوار و بنگاه ها می دهند؛ یارانه نان و آرد، یارانه بنزین، گازوییل، گاز، آب، برق و سایر حامل های انرژی، یارانه نهاده های کشاورزی مثل کود، سموم و.

، یارانه تسهیلات تکلیفی بانکی در بودجه، یارانه دارو، یارانه ارز ترجیحی و.

.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه فرهیختگان در ادامه نوشت: حالا برخی کاندیداهای ریاست جمهوری وعده افزایش قابل توجه یارانه های نقدی را می دهند.

این وعده ها حالا شرطی هم شده و یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری مدعی است می تواند یارانه فعلی را از حدود 90 هزار تومان (یارانه 45 هزار تومانی + یارانه معیشتی) به 450 هزار تومان برساند.

این محاسبات کاندیداها به واسطه لحاظ کردن قیمت های جهانی و هم زمان کاهش قابل توجه ارزش پول ملی ، ارقام وسوسه انگیزی نیز به آنان می دهد.

از سویی دیگر کارشناسان اقتصادی و برخی دولتمردان می گویند شیوه فعلی اعطای یارانه ها علاوه بر اینکه به کسری بودجه دولت و زیان دهی شرکت های دولتی منجر شده، در توزیع نیز بسیار ناعادلانه بوده و محل اصابت آن به جای گروه های کم درآمد که گروه هدف اعطای یارانه ها هستند؛ عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آدرس های درست و غلط نامزدها درباره «یارانه»

آدرس های درست و غلط نامزدها درباره «یارانه»