مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 10:552021-06-01فرهنگي

از عهد شکنی می گفت و وفادار بود + صوت


درباره خلق هنر موسیقی گفته است: «تصور می کنم آموخته ها از یک طرف در جای خود ولی احساسات شخص نوازنده و موسیقیدان از طرف دیگر باعث می شود آنچه در درونش می گذرد به وسیله سازش بیان کند.

- منوچهر همایون پور ـ خواننده ـ درباره خلق هنر موسیقی گفته است: تصور می کنم آموخته ها از یک طرف در جای خود ولی احساسات شخص نوازنده و موسیقیدان از طرف دیگر باعث می شود آنچه در درونش می گذرد به وسیله سازش بیان کند.

من روایت زندگی خودم را از کودکی تا امروز بیان می کنم.

گاهی به دوستانم می گویم که مگر در زمان مولانا سعدی یا حافظ دانشکده ادبیاتی وجود داشته است؟ بنابراین تصور می کنم که این یک پدیده الهی است که خداوند در اختیار یک بنده خود قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگر به موسیقی اصیل ایرانی، آن هم موسیقی ای که در دوران یاحقی ها، ابوالحسن صبا یا حسین تهرانی ساخته شده است، علاقه مند هستید، حتما منوچهر همایون پور، خالق آثاری چون عهدشکن ، جوانی یا لیلی را می شناسید.

هنرمندی که با گوش دادن به آثارش ناخودآگاه خود را در دوران گذشته می بینید و می توانید برای لحظاتی از دغدغه های روزمره جدا شوید.

امروز یازدهم خرداد، سالروز تولد 96 سالگی زنده یاد منوچهر همایون پور است که اجرا و ساخت ترانه هایی چون در کنج دلم ، ای گل چه زیباییم و لیلی را در تاریخ هنر موسیقی ایران ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از عهد شکنی می گفت و وفادار بود + صوت

از عهد شکنی می گفت و وفادار بود + صوت