مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-01ورزشي

سازمان لیگ هم مقصر جریمه شدن استقلال در آسیاست!


با اعلام جرایم جدید AFC برای رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه استقلال به خاطر موضوعی تکراری و پیش پا افتاده 20 هزار دلار جریمه شد.

- با اعلام جرایم جدید AFC برای رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه استقلال به خاطر موضوعی تکراری و پیش پا افتاده 20 هزار دلار جریمه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا در جدیدترین آرای انضباطی ای که اعلام کرده، باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی را 10 هزار دلار (هرکدام) جریمه کرد که دلیل آن عدم حضور در نشست خبری پیش از بازی استقلال و الدحیل بود.

این گونه جریمه ها از آن جا ناشی می شود که سازمان لیگ در بازی های داخلی بی توجه به این موضوع به راحتی از غیبت سرمربیان در نشست های خبری می گذرد و هیچ جریمه ای برای افراد خاطی در نظر نمی گیرد.

بی مسئولیتی سازمان لیگ فقط مربوط به امسال نمی شود و این اتفاق برای سال های متوالی در حال رخ دادن است و سرمربیان تیم ها یا بی خبر به نشست خبری نمی آیند یا به بهانه پرواز در این نشست ها غایب هستند.

بنابراین می توان گفت که سازمان لیگ هم با اهمال در اعمال جریمه و تنبیه، باعث بدعادت شدن سرمربیان ایرانی شده تا آنها در رقابت های بین المللی هم با خیال راحت قانون را زیر پا بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان لیگ هم مقصر جریمه شدن استقلال در آسیاست!

سازمان لیگ هم مقصر جریمه شدن استقلال در آسیاست!