مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 10:202021-06-01فرهنگي

باغ مجسمه موزه هنرهای معاصر باز می شود


مدیرکل هنرهای تجسمی درباره اقدامات در حال انجام در موزه هنرهای معاصر اظهار کرد که نورپردازی مجسمه های موزه آغاز شده است و ظرف یک ماه آینده با اتمام نورپردازی، - درهای باغ مجسمه به روی عموم مردم باز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، نشست خبری دو نمایشگاه جدید موزه هنرهای معاصر تهران، روز سه شنبه (11خردادماه) با حضور هادی مظفری (مدیرکل هنرهای تجسمی)، احسان آقایی (رییس موزه هنرهای معاصر تهران)، شهریار حاتمی (کیوریتور نمایشگاه نهان بر عیان ) و امیر راد (کیوریتور نمایشگاه پرسونا ) در محل موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد.

در ابتدای این نشست، هادی مظفری - مدیرکل هنرهای تجسمی- درباره اقدامات در حال انجام در موزه هنرهای معاصر گفت: نورپردازی مجسمه های موزه آغاز شده است و ظرف یک ماه آینده با اتمام نورپردازی، درهای باغ مجسمه به روی عموم مردم باز خواهد شد و بخش دیگری از آثار موزه در معرض دید علاقه مندان هنر که همیشه مشتاق دیدن آن ها بودند قرار می گیرد.

این کار با حمایت سازمان زیباسازی شهر تهران انجام می شود و بر اساس مصوبه هیات مدیره سازمان زیباسازی، ساختمان موزه نیز در دستور کار نورپردازی قرار گرفته است و با این اتفاق موزه به صورت نگینی در شب های تهران می درخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ مجسمه موزه هنرهای معاصر باز می شود

باغ مجسمه موزه هنرهای معاصر باز می شود