مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 10:152021-06-01سياسي

علوی: مرور تاریخ در ترسیم آینده فرزندان جامعه موثر است


وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه هویت یک جامعه به کارکردی که از آن به تاریخ یاد می شود، مرتبط است، گفت: مرور تاریخ یک جامعه، در ترسیم آینده برای فرزندان آن جامعه موثر است.

- ایسنا/گلستان وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه هویت یک جامعه به کارکردی که از آن به تاریخ یاد می شود، مرتبط است، گفت: مرور تاریخ یک جامعه، در ترسیم آینده برای فرزندان آن جامعه موثر است.

حجت الاسلام سید محمود علوی امروز سه شنبه 11 خرداد در آیین رونمایی از پنج جلد کتاب انقلاب اسلامی بر پایه اسناد ساواک در گرگان اظهار کرد: رسالت ساواک این بود که از پیروزی مبارزات جلوگیری کند و آن را به ناکامی بکشاند و در این راستا از هیچ تلاشی برای قطع دسترسی مردم به بیانیه های امام و دیدگاه های نهضت فروگذار نکرد.

وی افزود: اسناد ساواک بخشی از تاریخ مبارزه انقلاب اسلامی به شمار می رود و در آن اسامی بزرگان و دانشمندانی که در انقلاب حضور یافته و در پیروزی آن نقش داشتند، آمده است.

وزیر اطلاعات بیان کرد: تاکنون در 4 استان مجموعه کتب های انقلاب بر اساس اسناد ساواک رونمایی شده و در گلستان این مجموعه 5 جلدی را امروز در این مراسمی رونمایی می کنیم.

علوی خاطرنشان کرد: انتقال حقایق در طول تاریخ انقلاب اسلامی، امری ضروری برای آگاهی بخشی به نسل آینده نسبت به ستم ستیزی مردم ایران در دوران طاغو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علوی: مرور تاریخ در ترسیم آینده فرزندان جامعه موثر است

علوی: مرور تاریخ در ترسیم آینده فرزندان جامعه موثر است