مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 10:102021-06-01اقتصادي

طرح توسعه معصوم زاده و عمارت مفخم بجنورد طرحی ماندگار برای نسل های آینده است


استاندار خراسان شمالی از کلنگ زنی طرح توسعه حرم امامزاده سید عباس بجنورد در روزهای آتی خبر داد و گفت: اجرای این طرح یک کار ماندگار برای نسل های آینده خواهد شد البته از مدیران متولی، - ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی از کلنگ زنی طرح توسعه حرم امامزاده سید عباس بجنورد در روزهای آتی خبر داد و گفت: اجرای این طرح یک کار ماندگار برای نسل های آینده خواهد شد البته از مدیران متولی، بهترین کارآیی را در اجرای این طرح می خواهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد علی شجاعی در جلسه بررسی طرح توسعه حرم امامزاده سید عباس بجنورد با اشاره به اینکه به زودی کلنگ اجرای این طرح به زمین زده می شود، افزود: در اجرای این طرح می توان از نمونه های مدرن سایر شهرهای کشور هم الهام گرفت بنابراین باید حداکثر استفاده را از تمامی ظرفیت ها و متراژها برد.

وی با اشاره به درآمدزایی این طرح ادامه داد: باید فضاهایی تعریف شود تا شاهد درآمد پایدار برای اداره این مجموعه باشیم بنابراین نباید حتی از نیم متر فضای این طرح به آسانی گذشت.

شجاعی خطاب به مشاور پروژه گفت: باید بر اساس قانون و استانداردها فضاهای مورد نظر تعریف شود نه بر مبنای اعتقادات.

وی اجرای طرح توسعه حرم امامزاده را یک کار ماندگار برای نسل های آینده دانست و خاطرنشان کرد: ضمن اینکه باید مسیر به صورت قانونی ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه معصوم زاده و عمارت مفخم بجنورد طرحی ماندگار برای نسل های آینده است

طرح توسعه معصوم زاده و عمارت مفخم بجنورد طرحی ماندگار برای نسل های آینده است