مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 09:402021-06-01سياسي

بحران کمبود آب در استان مرکزی جدی است


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مشکل کم آبی در کشور بالاخص در استان مرکزی جدی است به همین خاطر در حوزه آب در آینده با بحران جدی مواجه خواهیم بود.

- ، محمدحسن آصفری ظهر سه شنبه در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان مرکزی با بیان اینکه استان مرکزی بر روی گسل نیمه فعال زلزله قرار دارد اظهار کرد: خطر زلزله هر لحظه امکان دارد در استان به وقوع بپیوندد در حالی که طبق گزارش های دریافت شده حدود یک ماه است سوله های هلال احمر استان خالی شده و با توجه به اینکه حادثه خبر نمی کند باید از هم اکنون پیگیری های لازم برای تأمین اقلام مورد نیاز باشیم تا شاهد بروز مشکلات در صورت بروز بحران نشویم.

وی ادامه داد: مشکل کم آبی در کشور بالاخص در استان مرکزی جدی است به همین خاطر در حوزه آب نیز در آینده با بحران جدی مواجه خواهیم بود و همین امر مشکلات زیادی را در حوزه کشاورزی و دامداری ایجاد خواهد کرد هر چند استان مرکزی ظرفیت های خوبی در حوزه دامداری و کشاورزی دارد و مشکلات مربوط به حوزه آب قطعاً مشکلات جدی را در این بخش ایجاد خواهد کرد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه 6 درصد اعتبارات بودجه عمومی کشور متعلق به سازمان مدیریت بحران است در نتیجه انتظار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران کمبود آب در استان مرکزی جدی است

بحران کمبود آب در استان مرکزی جدی است