مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-01سياسي

عده ای در تلاش برای تحریف شخصیت امام راحل هستند


در حالی که عده ای در صدد تحریف شخصیت امام راحل هستند، توصیف شخصیت امام خمینی (ره) و تبیین خط ایشان توسط خلف شایسته آن حضرت، - ایسنا/زنجان امام جمعه سلطانیه گفت: در حالی که عده ای در صدد تحریف شخصیت امام راحل هستند، توصیف شخصیت امام خمینی (ره) و تبیین خط ایشان توسط خلف شایسته آن حضرت، هم دلنشین و هم اطمینان بخش است.

حجت الاسلام عمران حسینی نسب ظهر امروز (11 خردادماه) در جلسه ستاد گرامی داشت 14 خرداد، سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد با بیان اینکه امام خمینی (ره) با قیام خویش علیه ظلم، بعثت انبیا و امامت ائمه معصومین (ع) را زنده کردند، افزود: سرنگونی حکومت موروثی شاهنشاهی و تشکیل حکومت اسلامی، دو اقدام مهم امام راحل بود.

وی با بیان اینکه باید به دو اتفاق ارتحال امام (ره) و انتخاب مقام معظم رهبری به رهبری در روز 14 خردادماه، باهم توجه شود، ادامه داد: خلاء امام راحل با انتخاب مقام معظم رهبری جبران و اهداف امام ادامه پیدا کرد.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه عده ای آن طور که به نفع شان است، از امام می گویند و نگاه یک جانبه به امام (ره) دارند و این تحریف شخصیت بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی است، افزود: توصیف شخصیت امام راحل و تبیین خط ایشان توسط خلف شایسته آن حضرت، هم دلنشین و هم اطمینان بخش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای در تلاش برای تحریف شخصیت امام راحل هستند

عده ای در تلاش برای تحریف شخصیت امام راحل هستند