مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 09:002021-06-01سياسي

برنامه های کلان نهضت قرآنی نورالثقلین تبیین شد


راه اندازی 500 مرکز تربیت قرآنی نورالثقلین ، راه اندازی 20000 محفل خانگی قرآن با رویکرد تربیت قرآنی و عضویت 400,000نفر در محافل خانگی قرآنی از جمله برنامه های کلان طرح قرآنی نور الثقلین است.

- ، حجت الاسلام جامعی معاون تعلیم و تربیت سازمان دارالقرآن الکریم در نشست رؤسای ادارات امور قرآنی استان ها امروز سه شنبه 11 خرداد ماه با موضوع تبیین و ابلاغ شیوه نامه نهضت تربیت قرآنی نورالثقلین برگزار شد، گفت: مجموعه های مردم نهاد از روی اشتیاق و از روی دلسوزی پای کار آمدند و حقوق هم نمی گیرند.

وی ادامه داد: در طرح نورالثقلین سازمان بسیج به میدان آمده است.

بسیج سازندگی نیز بعد از شبکه آموزش و پرورش بزرگترین شبکه مردمی را در کشور شکل می دهد و بعد از سال 99 به صورت جدی پیگیر جلسات قرآن در گروه های جهادی خود بودند و این طرح به صورت مطلوبی در شبکه بسیج در حال عملیاتی شدن است.

جامعی با اعلام اینکه با بسیج سازندگی به صورت جداگانه تفاهم نامه ای امضا شده گفت: سطح تعاملات سازمان دارالقرآن با بسیج سازندگی در موضوعات مواسات و همدلی بیشتر شد و این امر موجب شد تا گروه های جهادی به جلسات قرآنی خود شکل منسجم تری دهند.

وی با اعلام اینکه بزودی با حوزه علمیه برادران و دفتر تبلیغ در قم تفاهم نامه دیگری امضا خواهد شد ادامه داد: طرح نور الثقلین در ماه مبارک رمضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های کلان نهضت قرآنی نورالثقلین تبیین شد

برنامه های کلان نهضت قرآنی نورالثقلین تبیین شد