مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 08:402021-06-01بين الملل

دعوت قطر به بازنگری کشورها در حمایت مالی و سیاسی از رژیم صهیونیستی


وزارت خارجه قطر با تاکید بر اینکه عادی سازی روابط با اسراییل هیچ ارزشی در روند صلح ندارد، از تمامی کشورهای ذی نفوذ در این روند خواست در حمایت مالی و سیاسی از اسراییل بازنگری کنند.

- وزارت خارجه قطر با تاکید بر اینکه عادی سازی روابط با اسراییل هیچ ارزشی در روند صلح ندارد، از تمامی کشورهای ذی نفوذ در این روند خواست در حمایت مالی و سیاسی از اسراییل بازنگری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لؤلؤه الخاطر، معاون وزیر خارجه قطر و سخنگوی وزارت خارجه این کشور در مصاحبه ای با خبرگزاری اسپوتنیک روسیه اظهار کرد: در حال حاضر عادی سازی روابط با اسراییل هیچ دستاورد قابل توجهی برای روند صلح خاورمیانه محسوب نمی شود.

معاون وزیر خارجه قطر در ادامه گفت: از این فرصت برای دعوت از تمامی بازیگران بین المللی به بازنگری جدی در حمایت های مالی و سیاسی غیر مشروط از سیاست های رژیم اشغالگر اسراییلی استفاده می کنم و از آنها می خواهم بر اساس این بازنگری یک گفتگوی جدی را با طرف اسراییلی درباره سیاست های یهودی سازی قدس، استمرار شهرک سازی ها و محاصره نوار غزه و موارد غیر اخلاقی نقض حقوق بشر همانند بازداشت کودکان، بیرون کردن اسرا و حمله به مدارس و بیمارستان ها آغاز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت قطر به بازنگری کشورها در حمایت مالی و سیاسی از رژیم صهیونیستی

دعوت قطر به بازنگری کشورها در حمایت مالی و سیاسی از رژیم صهیونیستی