مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-01فرهنگي

کرمان میزبان چهاردهمین دوره جشنواره موسیقی نواحی ایران


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: چهاردهمین دوره جشنواره موسیقی نواحی ایران 29 مهر تا 2 آبان به میزبانی کرمان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا علیزاده ظهر امروز در جلسه ستاد جشنواره موسیقی نواحی کشور اظهار کرد: چهاردهمین دوره جشنواره موسیقی نواحی کشور امسال و سال آینده در کرمان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ادامه داد: پیشنهاد ما 29 مهر تا 2 آبان با توجه به این جلسه آنلاین و با حداقل مهمان برگزار خواهد شد.

مرآتی دبیر تخصصی جشنواره هم اظهار کرد: در تصمیمات نهایی تاریخ جشنواره 29 مهر تا 2 آبان خواهد بود و جشنواره بنا بر حساسیت هایی که در ظرفیت سازی و حمایت از فعالیت های خلاقانه موسیقی نواحی وجود دارد به صورت غیر رقابتی است و موضوع وحدت در کثرت موسیقایی اقوام ایرانی را در قالب های سنت، اصالت و آفرینش های درون قوی و بین قومی مطرح کردیم.

وی عنوان کرد: جشنواره در دو قسمت اجرای صحنه ای و مقالات پژوهشی است و به صورت فراخوان، این دوره از جشنواره را خواهیم داشت و ثبت نام از طریق سامانه ای که توسط انجمن موسیقی طراحی شده است، خواهد بود.

حسینی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: میزان الهام بخشی موسیقی نواحی برای آفرینش های جدید در موسیقی نواحی غافل مانده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان میزبان چهاردهمین دوره جشنواره موسیقی نواحی ایران

کرمان میزبان چهاردهمین دوره جشنواره موسیقی نواحی ایران