مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-01حوادث

کشف محموله 627 کیلوگرمی مرفین در کرمان


فرمانده انتظامی استان از کشف 627 کیلو گرم مرفین در عملیات پلیس استان و با همکاری اطلاعاتی پلیس استان خراسان جنوبی خبر داد.

- در عملیات مشترک استان های کرمان و خراسان جنوبی صورت گرفت کشف محموله 627 کیلوگرمی مرفین در کرمان ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان از کشف 627 کیلو گرم مرفین در عملیات پلیس استان و با همکاری اطلاعاتی پلیس استان خراسان جنوبی خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان خراسان جنوبی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق و بسیار گسترده خود از قصد قاچاقچیان فرا استانی برای انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از شرق کشور به استان کرمان و سپس به مرکز کشور مطلع و در ادامه با تکمیل اقدامات اطلاعاتی از ورود این محموله به حوزه استان کرمان از طریق یک دستگاه کامیون مطلع شدند و بلافاصله این خبر مهم را به پلیس استان کرمان اطلاع دادند.

وی افزود: در همین رابطه ماموران پلیس امنیت عمومی استان کرمان در پی هدایت اطلاعاتی پلیس امنیت و یگان تکاوری دهسلم استان خراسان جنوبی و با استقرار و ردزنی های ماموران پلیس شهرستان کرمان موفق شدند این کامیون را هنگام تردد در محور شهداد-کرمان شناسایی و متوقف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله 627 کیلوگرمی مرفین در کرمان

کشف محموله 627 کیلوگرمی مرفین در کرمان