مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 07:502021-06-01دانش

آیین نامه دیپلم پژوهشی بازنگری شد/اعطای پایه تشویقی به هیئت علمی


در نشست شورای دانشگاه علوم پزشکی تهران موضوعاتی چون بازنگری در دیپلم پژوهشی، راه اندازی دو مرکز پژوهشی جدید با همکاری دانشگاه تهران و اعطای پایه تشویقی به هیات علمی مطرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، محمدعلی صحراییان در نشست شورای دانشگاه علوم پزشکی تهران به موارد اصلاحی آیین نامه دیپلم پژوهشی مرکز استعدادهای درخشان و مرکز پژوهش های دانشجویی اشاره کرد و گفت: دیپلم پژوهشی برنامه 2 ساله ای است که حدود 10 سال پیش در شورای دانشگاه مصوب شده و درحال اجرا است.

با توجه به تجربیات این سال ها، همکاران، خواستار ایجاد تغییراتی در آن شدند که در جلساتی این اصلاحات مورد بررسی قرار گرفت و جمع بندی آن برای تایید نهایی در شورای دانشگاه مطرح می شود.

بازنگری دیپلم پژوهشی صحراییان در توضیح اهداف بازنگری این دوره گفت: به منظور ارزیابی دوره ای از عملکرد برنامه دیپلم پژوهشی و ایجاد امکان بهره مندی از مزایای دوره برای فراگیران و همچنین در نظر گرفتن پیشنهاد خبرگان و مسئولان دوره های پژوهشی، این دوره مورد بازنگری قرار گرفته است.

راه اندازی دو مرکز پژوهشی جدید معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران پیشنهاد راه اندازی مرکز تحقیقات مقاومت های میکروبی و مدیریت مصرف آنتی بیوتیک ها و پژوهشکده الکتروتکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه دیپلم پژوهشی بازنگری شد/اعطای پایه تشویقی به هیئت علمی

آیین نامه دیپلم پژوهشی بازنگری شد/اعطای پایه تشویقی به هیئت علمی