مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 07:452021-06-01سياسي

رییس ستاد انتخابات: نرخ مشارکت حدود 40 درصد است


رییس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه نرخ مشارکت در حدود 40 درصد است؛ گفت: باید تلاش کنیم که این نرخ مشارکت به درجه بالایی ارتقا یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات کشور در همایش معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری های سراسر کشور که در محل وزارت کشور با دستور کار بررسی زمینه سازی هر چه مناسب تر برگزاری انتخابات 28 خرداد ماه سالجاری برگزار شد، با اشاره به این موضوع که انتخابات جلوه حضور مردم در تعیین سرنوشت سیاسی آن هاست؛ گفت: همه ما به عنوان مدیران سیاسی وظیفه داریم در چارچوب قانون، زمینه را برای برگزاری انتخاباتی امن و سالم در کشور فراهم کنیم.

معاون سیاسی وزیر کشور با تاکید بر این مساله که اختلاف نظر و تفاوت دیدگاه، امری طبیعی در سپهر سیاست است؛ گفت: حد و معیار حل و فصل اختلافات، قانون است و برای همین تمام تلاش و دغدغه وزارت کشور بر اجرای مرّ صحیح قانون است.

موضوع آموزش صندوق الکترونیکی از دیگر محور های مورد اشاره معاون سیاسی وزیر کشور بود که در این خصوص گفت: با توجه به این که تقریبا در همه کلان شهر های کشور صندوق الکترونیکی مورد استفاده قرار خواهد گرفت، ضرورت آموزش این صندوق در نحوه رای دهی تا شمارش آرا ضروری است و در این خصوص باید نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد انتخابات: نرخ مشارکت حدود 40 درصد است

رییس ستاد انتخابات: نرخ مشارکت حدود 40 درصد است