مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 07:402021-06-01سياسي

خانه خلاق و نوآوری، زیست بوم تولید و عرضه محتوای چندرسانه ای است


مدیر خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک گفت: خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک، زیست بوم تولید و عرضه محتوای چندرسانه ای است که با ترکیب حوزه های رسانه تلکام و سرویس های دیجیتال به دنبال کسب و کارهای نوآورانه است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک گفت: خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک، زیست بوم تولید و عرضه محتوای چندرسانه ای است که با ترکیب حوزه های رسانه تلکام و سرویس های دیجیتال به دنبال کسب و کارهای نوآورانه است.

  حمیدرضا بحرینی امروز 11 خردادماه در مراسم افتتاح خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک اظهار کرد: این مرکز زیست بوم تولید و عرضه محتوای چندرسانه ای است که با ترکیب حوزه های رسانه تلکام و سرویس های دیجیتال به دنبال تعریف رویه های هوشمند و بدیع در کسب وکارهای نوآورانه است.

وی افزود: آکادمی خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک بازوی برنامه های آموزشی مرکز نوآوری محتوای دیجیتال نیتک است که بسیاری از مهارت های نرم افزار، کسب و کار، فنی و .

را به عموم افراد ارائه می دهد.

خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک در دوره توانمندسازی با مانیتورینگ تخصصی، در اختیار گذاشتن فضای استودیویی و فضای کار اشتراکی توسعه محصول و هماهنگی با سرمایه گذار از استارتاپ ها حمایت می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه خلاق و نوآوری، زیست بوم تولید و عرضه محتوای چندرسانه ای است

خانه خلاق و نوآوری، زیست بوم تولید و عرضه محتوای چندرسانه ای است