مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-01سياسي

بسترسازی برای مشارکت حداکثری مهمترین رسالت مجریان انتخابات است


رییس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: مهمترین رسالت مجریان و دست اندر کاران انتخابات بستر سازی برای مشارکت حداکثری مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباید مراقبت های بهداشتی بشدت مورد توجه قرار گیرد.

حبیبی اضافه کرد: برای پیشگیری از هر گونه مشکلی می بایست در هر شعبه اخذ رأی یک مراقب بهداشت به عنوان عضو شعبه مستقر شود، که در این راستا دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر موظفند مراقبان بهداشت را به ستادها و هیئت های اجرایی شهرستان ها معرفی کنند.

وی تصریح کرد: ستادهای تبلیغاتی داوطلبان باید در مکان های مناسب جانمایی و مستقر شوند و انتخاب مکان در خیابان ها و معابر شلوغ منطقی نیست زیرا باید فاصله ستادها حتماً رعایت شود تا در رفت و آمد افراد مشکلی به دلیل نزدیکی ستادها ایجاد نشود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین یادآور شد: داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی لازم است رؤسای ستاد خود را به ستاد انتخابات استان معرفی کنند.

وی اظهار کرد: برای انتخابات 28 خرداد ماه در استان قزوین تعداد 1185 شعبه اخذ رأی برای جمع آوری آرای شهروندان پیش بینی شده است.

رییس ستاد انتخابات استان قزوین همچنین اعلام کرد: بر اساس گزارش های تهیه شده در کشور عملکرد ستاد انتخابات استان خوب ارزیابی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسترسازی برای مشارکت حداکثری مهمترین رسالت مجریان انتخابات است

بسترسازی برای مشارکت حداکثری مهمترین رسالت مجریان انتخابات است