مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-01اقتصادي

پرورش 15 میلیون جوجه یک روزه در مراغداری های گیلان


معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به عدم کمبود مرغ در گیلان گفت: با پیگیری های صورت گرفته هم اکنون چیزی در حدود 15 میلیون جوجه یک روزه در مراغداری های استان در حال پرورش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت علی اکبرنژاد امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گیلان یکی از قطب های تولید مرغ در کشور است، اظهار کرد: در گیلان کارخانه های بسیار زیاد جوجه ریزی و کشتارگاه مرغ وجود دارد که این امر گیلان را به یکی از قطب های تولید مرغ در کشور تبدیل کرده است.

وی با اشاره به عدم کمبود مرغ در گیلان گفت: با پیگیری های صورت گرفته و تمهیدات اندیشیده شده تولید مرغ در استان همچنان پایدار بوده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه جوجه ریزی یک روزه در مرغداری های استان در حال پرورش است، بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده توسط وزارتخانه و سازمان جهاد کشاورزی گیلان هم اکنون چیزی در حدود 15 میلیون جوجه یک روزه در مراغداری های استان در حال پرورش است.

  اکبرنژاد با تاکید بر لزوم تامین نهاده های مورد نیاز مرغداری های توسط جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی بیان کرد: روزانه به طور میانگین 600 تن لاشه مرغ گرم در استان تولید و روانه بازار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش 15 میلیون جوجه یک روزه در مراغداری های گیلان

پرورش 15 میلیون جوجه یک روزه در مراغداری های گیلان