مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 06:302021-06-01سياسي

روسای نامیبیا پیشنهاد توهین آمیز آلمان به دلیل قتل های استعماری را رد کردند


شورای رییسان نامیبیا، هیئتی به نمایندگی از دو قوم ناما و هیریرو، پیشنهاد آلمان برای تأمین بودجه پروژه های زیربنایی در نامیبیا را به عنوان ابزاری برای عذرخواهی برای نسل کشی در دوران استعمار رد کرد.

- روسای نامیبیا پیشنهاد "توهین آمیز" آلمان به دلیل قتل های استعماری را رد کردند شورای رییسان نامیبیا، هیئتی به نمایندگی از دو قوم ناما و هیریرو، پیشنهاد آلمان برای تأمین بودجه پروژه های زیربنایی در نامیبیا را به عنوان ابزاری برای عذرخواهی برای نسل کشی در دوران استعمار رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دویچه وله، گروهی از رهبران قومی در نامیبیا معامله پیشنهادی آلمان را رد کردند که تصدیق می کند استعمار این کشور موجب نسل کشی شده است.

مهاجران آلمانی پس از شورش قبایل علیه سلطه برلین در مستعمره از سال 1904 تا 1908 هزاران نفر از مردم ناما و هیریرو را کشتند.

نیروهای آلمانی هم در واکنش شورشیان را در نبردی شکست دادند و به سوی بیابان راندند، جایی که بسیاری از آنان از تشنگی جان دادند.

پس از آن هزاران نفر از افراد اقوام شورشی به اسارت گرفته شده و به اردوگاه های کار اجباری فرستاده شدند و بیشترشان به دلیل بیماری، آزار و خستگی مفرط جانشان را از دست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسای نامیبیا پیشنهاد توهین آمیز آلمان به دلیل قتل های استعماری را رد کردند

روسای نامیبیا پیشنهاد توهین آمیز آلمان به دلیل قتل های استعماری را رد کردند