مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-01اقتصادي

هرمزگان 2400لیتر در ثانیه کمبود تولید آب دارد


تا پایان شهریورماه خط انتقال از آب شیرین کن یک میلیون مترمکعبی تا ابتدای خط 1400 میلی متر که وظیفه انتقال آب از آب شیرین کن 100هزار متر مکعبی به سمت مخازن داماهی را بر عهده دارد احداث می شود و تا اوایل مهرماه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی در جلسه شورای حفاظت از منابع آب و کارگروه آب و کشاورزی استان که عصر امروز در سالن جلسات استانداری هرمزگان برگزار شد، با اشاره به اینکه بیش از هشت هزار و200لیتر، مصرف آب شرب مورد نیاز در استان است، اظهار داشت: پنج هزار و 800لیتر در ثانیه میزان تولید آب استان است و بیش از دوهزار و 400لیتر در ثانیه کمبود تولید آب در استان وجود دارد.

وی افزود: یک هزار و 200 لیتر از کمبود آب، مربوط به روستاهای شهرستان بندرعباس است که اگر مصرف را مدیریت کنیم، در هیچ منطقه ای قطعی آب ایجاد نمی شود.

استاندار هرمزگان، با اشاره به روند افزایشی سرمایه گذاری در بخش احداث آب شیرین کن ها طی سه سال اخیر گفت: ظرفیت تولید این آب شیرین کن ها، هم اکنون وارد مدار شده و بخشی از کمبود آب شرب استان را جبران کرده است.

همتی عنوان کرد: با توجه به خشکسالی، تعداد زیادی از روستاها هم اکنون مشکل آب دارند و ناچار هستیم از طریق تانکر به برخی از روستاها آبرسانی کنیم و یا برخی دیگر از روستاها تنها در ساعات خاص می توانند از شبکه آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان 2400لیتر در ثانیه کمبود تولید آب دارد

هرمزگان 2400لیتر در ثانیه کمبود تولید آب دارد