مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 06:002021-06-01اقتصادي

پروژه بی خطرسازی پسماندهای عفونی اراک وارد فاز اجرایی شد


معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان از راه اندازی پروژه بی خطرسازی پسماند عفونی شهر اراک خبر داد و گفت : از این پس شاهد دفن بی خطر پسماندهای عفونی در شهر اراک هستیم .

- ایسنا/مرکزی معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان از راه اندازی پروژه بی خطرسازی پسماند عفونی شهر اراک خبر داد و گفت : از این پس شاهد دفن بی خطر پسماندهای عفونی در شهر اراک هستیم .

مهدی مصطفوی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: مدیریت پسماندهای عفونی و بیمارستانی به دلیل دارا بودن پتانسیل عفونت زایی و وجود زایدات خطرناک دارای اهمیت بسزایی است وعدم توجه به مدیریت و کنترل این نوع پسماندها در مراحل مختلف تولید، ذخیره سازی، جمع آوری، حمل و نقل و دفع نهایی مشکلات متعددی را ایجاد می کند به طوری که پیامد آن، محیط زیست و سلامتی انسان را در معرض خطر جدی قرار می دهد.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده و محوریت کارگروه مدیریت پسماند استان، جمع آوری، حمل و بی خطرسازی پسماندهای عفونی مراکز درمانی، مطب ها، کلینیک ها و درمانگاه های شهر اراک عملیاتی شد.

وی افزود: کلیه بیمارستان های استان دارای دستگاه بی خطرساز پسماندهای عفونی(اتوکلاو) هستند و مخاطرات این بخش مربوط به پسماندهای عفونی بخش خصوصی و مراکز درمانی و تشخیصی بود که با پیگیری های لازم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه بی خطرسازی پسماندهای عفونی اراک وارد فاز اجرایی شد

پروژه بی خطرسازی پسماندهای عفونی اراک وارد فاز اجرایی شد