مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 05:302021-06-01فرهنگي

نمایش فیلم «دختر لر» در جشنواره جهانی فجر بدون معرفی ماهیت صهیونیستی آن!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم دختر لر که از آن به عنوان نخستین فیلم ناطق سینمای ایران یاد می شود، اخیرا در جشنواره جهانی فیلم فجر اکران شد.

- نمایش فیلم دختر لر در جشنواره جهانی فجر بدون معرفی ماهیت صهیونیستی آن! نسخه مرمت شده فیلم دختر لر در حالی در سی وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد که در این جشنواره، هیچ اشاره ای به ماهیت صهیونیستی و جنبه تبلیغاتی این فیلم برای دیکتاتوری رضاخانی نشد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم دختر لر که از آن به عنوان نخستین فیلم ناطق سینمای ایران یاد می شود، اخیرا در جشنواره جهانی فیلم فجر اکران شد.

اما رویکرد خنثی و بی هویت این جشنواره، فقط به جایی برای نمایش این فیلم تبدیل شد و هیچ نقد و تحلیلی درباره این فیلم در جشنواره فجر نشد! لازم به یادآوری است، دختر لر به کارگردانی عبدالحسین سپنتا دارای رویکردی اسلام ستیزانه و صهیونیستی است.

(در آن زمان هنوز رژیم صهیونیستی تشکیل نشده بود، اما زمینه های اشغال فلسطین و برپایی دولت جعلی اسراییل توسط صهیونیسم جهانی و جریان فراماسونری در حال فراهم شدن بود.

) فیلم دختر لر با عنوان فرعی ایران دیروز، ایران امروز در حقیقت فیلمی برای تبلیغ رژیم استبدادی تحمیل شده به ایران از سوی استعمارگران و صهیونیست ها محسوب می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش فیلم «دختر لر» در جشنواره جهانی فجر بدون معرفی ماهیت صهیونیستی آن!

نمایش فیلم «دختر لر» در جشنواره جهانی فجر بدون معرفی ماهیت صهیونیستی آن!