مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-01سياسي

7 نقطه در نهاوند برای تبلیغات کاندیداها در نظر گرفته شده است


به منظور سهولت در تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای شورای شهر هفت نقطه شهری با همکاری شهرداری در مراکز پرتردد شهر نهاوند در نظر گرفته شده است.

- مراد ناصری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد:  به منظور سهولت در تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای شورای شهر هفت نقطه شهری با همکاری شهرداری در مراکز پر تردد شهر نهاوند  در نظر گرفته شده است.

وی گفت: برای تبلیغات داوطلبان و ستاد های تبلیغاتی نامزد های انتخابات می توانند از این سازه های تبلیغاتی برای نصب تبلیغات خود با رعایت قوانین و مقررات و در چارچوب آیین نامه های تبلیغاتی استفاده کنند.

فرماندار شهرستان نهاوند بر ضرورت رعایت اخلاق در انتخابات تأکید کرد و گفت: از نامزد ها و مسئولان ستاد های انتخاباتی آن ها تقاضا داریم در تبلیغات خود، مراقب منابع و امکانات شهری باشند و از آسیب زدن و خسارت به امکانات شهری خودداری کنند.

وی جلوگیری از تخریب سیما و منظر شهری در ایام انتخابات را ضروری دانست و افزود: افرادی که کاندیدای عضویت در شورای اسلامی شهر شده اند، قطعا باید دلسوز شهر باشد و از نازیبا کردن آن بپرهیزند.

ناصری با تأکید بر اینکه نصب پوستر ها و بنر های تبلیغاتی در مناطقی غیر از نقاط مشخص شده با کمک شهرداری، موجب هدر دادن وقت و هزینه کاندیدا های انتخابات می شود، تصریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 نقطه در نهاوند برای تبلیغات کاندیداها در نظر گرفته شده است

7 نقطه در نهاوند برای تبلیغات کاندیداها در نظر گرفته شده است