مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 05:052021-06-01ورزشي

زمان جلسه هیات مدیره استقلال با وزیر ورزش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از موضع گیری اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال علیه مدیر عامل باشگاه، قرار شد جلسه ای در وزارت ورزش برگزار شود که خیلی ها نام آن را جلسه آشتی کنان گذاشتند اما بهرحال این جلسه اصلا برگزار نشد و حالا شنیده می شود قرار .

- جلسه مهم هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال با وزیر ورزش که قرار بود دیروز برگزار شود،به آ خر هفته موکول شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از موضع گیری اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال علیه مدیر عامل باشگاه، قرار شد جلسه ای در وزارت ورزش برگزار شود که خیلی ها نام آن را جلسه آشتی کنان گذاشتند اما بهرحال این جلسه اصلا برگزار نشد و حالا شنیده می شود قرار است مدیران استقلال آ خر هفته و احتمالا عصر پنجشنبه در دفتر وزیر ورزش حاضر شوند تا شاید اختلافاتی که دارند را حداقل به طور موقت کنار بگذارند.

دیروز در محافل رسانه ای عنوان شد که اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال حاضر به ادامه همکاری با احمد مددی نیستند و روی مواضع قبلی خود پافشاری می کنند اما به نظر می رسد مسعود سلطانی فر در صدد حل مشکلات و برقراری صلح در استقلال است.

دیروز همچنین عنوان شد که اسماعیل خلیل زاده رییس هیات مدیره باشگاه که در زندان است،دیگر در استقلال نیست و بزودی جانشین او معرفی و مشغول به کار خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان جلسه هیات مدیره استقلال با وزیر ورزش

زمان جلسه هیات مدیره استقلال با وزیر ورزش