مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 03:452021-06-01بين الملل

جاسوسان ترکیه برادرزاده فتح الله گولن را در کنیا ربوده و به ترکیه بردند


خبرگزاری آناتولی گزارش داد، ماموران مخفی ترکیه در جریان عملیاتی برون مرزی یکی از برادرزاده های روحانی ترکیه ای مستقر در آمریکا را بازداشت و وی را به ترکیه منتقل کردند که در آنجا با پیگرد قانونی مواجه می شود.

- خبرگزاری آناتولی گزارش داد، ماموران مخفی ترکیه در جریان عملیاتی برون مرزی یکی از برادرزاده های روحانی ترکیه ای مستقر در آمریکا را بازداشت و وی را به ترکیه منتقل کردند که در آنجا با پیگرد قانونی مواجه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، صلاح الدین گولن که در ترکیه به اتهامات عضویت در یک سازمان تروریستی تحت تعقیب بود، در جریان یکی از عملیات های برون مرزی سازمان اطلاعات ترکیه بازداشت شد.

خبرگزاری آناتولی در این گزارش اعلام نکرد که صلاح الدین گولن در کجا بازداشت و چه زمانی به ترکیه بازگردانده شده است.

با این حال گمان می رود که برادرزاده فتح الله گولن، روحانی ترکیه ای مستقر در آمریکا که آنکارا وی را مسئول کودتای 2016 می داند، در کنیا ساکن بوده است.

با این حال همسر گولن در ویدئویی که در تاریخ 20 مه در شبکه های اجتماعی همرسان شد، ادعا کرد که او با شوهرش هر دو در کنیا زندگی می کنند.

خانم گولن در آن ویدئو می گوید شوهرش در مدرسه ای در نایروبی، پایتخت کنیا کار می کرده، اما از 3 مه تاکنون از او خبری نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاسوسان ترکیه برادرزاده فتح الله گولن را در کنیا ربوده و به ترکیه بردند

جاسوسان ترکیه برادرزاده فتح الله گولن را در کنیا ربوده و به ترکیه بردند