مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 03:252021-06-01سياسي

هزینه کرد بودجه تئاتر چگونه است؟


قادر آشنا، مدیر کل هنرهای نمایشی با ارایه توضیحاتی درباره میزان و نحوه هزینه کرد بودجه تئاتر عنوان کرد که در جریان جزییات کمک 350 میلیاردی به هنرمندان نیست.

- این مدیر هنری در گفتگو با ایسنا درباره پرسش های متعدد جامعه تئاتری در زمینه هزینه کرد بودجه تئاتر در سال 1399 توضیحاتی داد و تاکید کرد شفاف سازی در این زمینه به طور کامل انجام می شود و هیچ مساله پنهانی وجود ندارد.

آشنا درباره میزان بودجه تئاتر در سال 1400 به ایسنا گفت: معمولا بودجه بندی از شهریور ماه هر سال برای سال آینده آغاز می شود و آذر ماه لایحه بودجه به دولت می رود که بعد از مدتی به مجلس و در ادامه به کمیسیون تخصصی، تلفیق و در نهایت صحن علنی مجلس راه پیدا می کند.

او ادامه داد: آنچه آذر سال 1399 در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان بودجه کلی پیشنهاد شده، 120 میلیارد تومان بوده است که این بودجه در کتاب قانون هم آمده و در مجلس هم تصویب شده است.

البته در جلسه مشترکی میان تعدادی از نمایندگان محترم مجلس و هنرمندان شاخص، قول داده شد که مبلغی به آن افزوده شود ولی متاسفانه چنین نشد.

با این حال رقم 120 میلیارد تومان مصوب شد.

آشنا درباره انتشار خبری مبنی بر اعطای 350 میلیارد تومان برای کمک به هنرمندان که هفته گذشته خبر آن از سوی روابط عمومی خانه تئاتر و در گفتگو با احسان قاضی زاده هاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه کرد بودجه تئاتر چگونه است؟

هزینه کرد بودجه تئاتر چگونه است؟