مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 03:152021-05-31سياسي

روایت بانوان اصفهانی از شهر


رییس اداره فرهنگی اجتماعی منطقه چهار شهرداری اصفهان از برگزاری مسابقه ساخت پادکست با عنوان «شهر از نگاه بانوان» خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره فرهنگی اجتماعی منطقه چهار شهرداری اصفهان از برگزاری مسابقه ساخت پادکست با عنوان شهر از نگاه بانوان خبر داد.

محمدرضا رهبری با اشاره به برگزاری این مسابقه در قالب رویداد رسانه شهر خود باشیم ، اظهار کرد: برپایی کارگاه ساخت پادکست و برگزاری مسابقه پادکست بخشی از پازلی است که در راستای بهبود محلات و در چارچوب موضوعات چه طور شهر را رصد کنیم و چه طور برای بهتر شدن وضعیت شهر با مشارکت شهروندان اقدام کنیم، طراحی شده است.

وی افزود: برای اینکه از دیدگاه شهروندان نسبت به شهر آگاه شویم و با مشارکت آنها به تغییر وضعیت موجود به وضعیت مطلوب اقدام کنیم، تصمیم به برگزاری مسابقه پادکست با محوریت بانوان گرفتیم، زیرا بانوان از دیدگاه و منظر خاصی به شهر نگاه می کنند، اما معمولا در برنامه ریزی های شهری به آنها کمتر توجه شده و رسانه ها نیز کمتر به انعکاس دیدگاه بانوان نسبت به شهر اقدام کرده اند.

رییس اداره فرهنگی اجتماعی منطقه چهار شهرداری اصفهان تصریح کرد: با برگزاری این مسابقه در تلاش هستیم به بانوان این پیام را بدهیم که برای انعکاس نظرات و دیدگاه هایشان منتظر رسانه رسمی نباشند و خودشان صاحب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت بانوان اصفهانی از شهر

روایت بانوان اصفهانی از شهر