مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 01:502021-05-31بين الملل

رژیم صهیونیستی به بحرین و سودان تاخت


رژیم صهیونیستی دوشنبه نارضایتی خود را بابت حمایت بحرین و سودان از تصمیم شورای حقوق بشر سازمان ملل برای تشکیل کمیسیون تحقیقات علیه این رژیم ابراز داشت.

- رژیم صهیونیستی دوشنبه نارضایتی خود را بابت حمایت بحرین و سودان از تصمیم شورای حقوق بشر سازمان ملل برای تشکیل کمیسیون تحقیقات علیه این رژیم ابراز داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از آناتولی، وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی با اشاره به حمایت این دو کشور عربی از تصمیم شورای حقوق بشر درخصوص تشکیل کمیسیون تحقیقات علیه اسراییل، به منامه و خارطوم اعلام کرد که انتظار داشته آنها متفاوت عمل کنند.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نوشت، این وزارتخانه تصریح کرد که اسراییل از نحوه رای دادن بحرین و سودان راضی نیست و مدعی شد، این اقدامات به پیشرفت صلح در منطقه کمکی نمی کند! این اولین مورد اختلاف میان بحرین و سودان با رژیم صهیونیستی از زمان امضای توافق عادی سازی در اواخر سال گذشته است.

همزمان وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی دوشنبه پس از حمایت مکریک از ایجاد کمیسیون تحقیقات علیه اسراییل، سفیر این کشور در تل آویو را احضار کرد.

معاون مدیر کل اداره آمریکای لاتین در وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی به سفیر مکزیک توضیح داد که انتظارات اسراییل از دوستانی مانند مکزیک این است که روابط دوج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی به بحرین و سودان تاخت

رژیم صهیونیستی به بحرین و سودان تاخت