مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 00:102021-05-31فرهنگي

فراخوان انتخاب کتاب سال استان اردبیل منتشر شد


معاون فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: فراخوان چهارمین دوره انتخاب کتاب سال استان اردبیل منتشر شد.

- یاسر محمدپور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: چهارمین دوره انتخاب کتاب سال استان اردبیل آغاز به کار کرده است.

وی افزود: از مؤلفان، پدیدآوردگان، مترجمان و ناشران استان که در سال های 98 و 99 اثر چاپ اولی داشته اند، دعوت می شود تا به این رویداد بپیوندند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: دبیرخانه انتخاب کتاب سال استان اردبیل، آثار منتشر شده را به دو زبان ترکی و فارسی در تمام موضوعات مربوط به هریک از شهرهای استان و در سه گروه تألیف، ترجمه و احیاء متون می پذیرد.

وی تصریح کرد: شرکت کنندگا در این رویداد فرهنگی باید 3 نسخه از اثر خود را تا پایان مرداد سال جاری به آدرس اردبیل، خیابان شهید مطهری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل دهند.

گفتنی است؛ چهارمین دوره انتخاب کتاب سال استان اردبیل به همت معاونت فرهنگی ارشاد اسلامی استان و با همکاری موسسه فرهنگی و هنری گلشن افق آراز، جهاد دانشگاهی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، شهرداری، حوزه هنری، اداره کل فرهنگی- اجتماعی استانداری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، خانه کتاب و ادبیات ایران و کتاب سال استانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان انتخاب کتاب سال استان اردبیل منتشر شد

فراخوان انتخاب کتاب سال استان اردبیل منتشر شد