مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 21:202021-05-31سياسي

انتقادات قاضی زاده هاشمی از وضعیت قاچاق در کشور


امیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: این که نهادی فراقوه ای برای مبارزه با قاچاق فعالیت می کند و پاسخگو نیست نشان می دهد که ما نیازمند اصلاحات جدی در این زمینه هستیم و باید وزیر و مسئول مربوطه همچون وزرای اقتصاد و صنعت در .

- امیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: این که نهادی فراقوه ای برای مبارزه با قاچاق فعالیت می کند و پاسخگو نیست نشان می دهد که ما نیازمند اصلاحات جدی در این زمینه هستیم و باید وزیر و مسئول مربوطه همچون وزرای اقتصاد و صنعت در این باره مسئولیت بپذیرند و پاسخگو هم باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از مهم ترین راه حل های اصلی مقابله با قاچاق، اصلاح ساختارهاست.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی پس از برنامه تبلیغاتی ضبطی برای شبکه های استانی گفت: این معنا ندارد که هم سیاست گذار هم ناظر و هم مجری مبارزه با قاچاق در یک ستاد با هم تجمیع شوند و فعالیت کنند بلکه باید این سه مقوله از هم جدا شده و اصلاح شود.

وی گفت: این که نهادی فراقوه ای برای مبارزه با قاچاق فعالیت می کند و پاسخگو نیست نشان می دهد که ما نیازمند اصلاحات جدی در این زمینه هستیم و باید وزیر و مسئول مربوطه همچون وزرای اقتصاد و صنعت در این باره مسئولیت بپذیرند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقادات قاضی زاده هاشمی از وضعیت قاچاق در کشور

انتقادات قاضی زاده هاشمی از وضعیت قاچاق در کشور