مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 18:202021-05-31فرهنگي

انتقاد شهرام ناظری از نشان دادن سازها از دور در کنسرتش


شهرام ناظری که به تازگی کنسرت آنلاین «آوای دوست» را در تالار وحدت اجرا کرد، می گوید که اولین تجربه، خالی از برخی مشکلات نبوده است و اگر می دانست سازها را قرار است از نمای دور نشان بدهند، - شهرام ناظری که به تازگی کنسرت آنلاین آوای دوست را در تالار وحدت اجرا کرد، می گوید که اولین تجربه، خالی از برخی مشکلات نبوده است و اگر می دانست سازها را قرار است از نمای دور نشان بدهند، بدون شک با این مسئله و انجام آن به صورت جدی مخالفت می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرام ناظری با انتشار مطلبی در فضای مجازی، درباره تجربه برگزاری کنسرت آنلاین خود در ایران، گفت: بسیار خرسند و دلگرم شدم که کنسرت آنلاین جمعه شب مورد لطف و محبت مردم فرهنگ دوست ایران قرار گرفت.

به هر صورت این برنامه اولین تجربه کنسرت آنلاین برای اینجانب بود و خالی از برخی مشکلات نبوده است و بنده اگر می دانستم سازها را قرار است از نمای دور نشان بدهند، بدون شک با این مسئله و انجام آن به صورت جدی مخالفت می کردم.

او در ادامه این مطلب یادآور شده است، عملکرد اینجانب در این سال ها به وضوح نشان می دهد که به دلیل همین نقطه نظرها و اختلاف سلیقه ها که با صداوسیما داشته ام و اینکه در تلویزیون سازها را پشت اجسام مختلف پنهان می کنند، در این دهه ها هیچگونه همکاری با رادیو و تلویزیون نداشته ام و حتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شهرام ناظری از نشان دادن سازها از دور در کنسرتش

انتقاد شهرام ناظری از نشان دادن سازها از دور در کنسرتش