مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 17:552021-05-31اقتصادي

سایه سنگین گرانی بر بازار میوه


در روز های اخیر انواع میوه در بازار قیمت های عجیب و غریب از خود ثبت کرده اند به طوریکه میوه های نوبرانه به نوعی ومیوه های ارزان تر فصل مانند هندوانه به نوعی گرانی را به خود دیده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، موج گرانی کالاهای اساسی انگار نمی خواهد فروکش کند و قیمت ها در غیاب نظارت مستمر و بی تفاوتی مسئولان مثل اسب سرکش همچنان می تازند.

  هر روز که می گذرد قدرت خرید مردم آب می رود، بعد از گوشت و شیر اکنون نوبت به میوه رسیده است تا وجودش آرام آرام در سبد مصرفی خانواده های ایرانی کمرنگ شود.

چه بسیار خانوارهایی هستند که به دلیل نداشتن توان خرید تا روزها رنگ میوه ندیده باشند و با حسرت از کنار میوه های چیده شده گذر کنند.

میوه هایی که قیمت دو رقمی شان بیشتر به چشم مصرف کننده می آید تا برای خرید، بودجه شان را سبک سنگین کنند.

سینی ها پر از نوبرانه های بهاری مرتب چیده شده اند، در یکی زردآلود، دیگری گیلاس، کمی آن طرف تر هم  توت فرنگی و دیگر میوه های فصل، فروشنده هم مدام آن ها را مرتب می کند و فریاد می زند، نوبرانه های خوشمزه، بیا این ور بازار، اما نگاه بر قیمت هایش که میاندازی سرت سوت می کشد.

این روزها میوه های نوبرانه فصل بهار و تابستان بسیار زیاد در بازار چشم نوازی می کنند، از زردآلوی زرد و گیلاس قرمز گرفته تا گوچه سبز و توت فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه سنگین گرانی بر بازار میوه

سایه سنگین گرانی بر بازار میوه