مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 17:352021-05-31ورزشي

سرنوشت سوارز برای مدافع بارسلونا تکرار می شود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بارسلونا مانند تابستان سال گذشته به دنبال راحت شدن از شر بازیکنانی است که دستمزد بالایی دریافت می کنند و نام یوردی آلبا نیز در فهرست فروش این تیم قرار گرفته است.

- نام یوردی آلبا نیز به فهرست بلندبالای فروش ستاره های بارسلونا در این تابستان اضافه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، بارسلونا مانند تابستان سال گذشته به دنبال راحت شدن از شر بازیکنانی است که دستمزد بالایی دریافت می کنند و نام یوردی آلبا نیز در فهرست فروش این تیم قرار گرفته است.

اتلتیکو مادرید، قهرمان این لالیگا برای جذب این مدافع اسپانیایی اقدام کرده و ممکن است یوردی آلبا از بارسلونا جدا شده و فصل بعد با لوییس سوارز، هم تیمی سابق خود در پایتخت اسپانیا همبازی شود.

نام بازیکنانی چون یوردی آلبا، سرخیو بوسکتس، سرجی روبرتو، آنتوان گریزمان، فیلیپ کوتینیو و عثمان دمبله در لسیت فروش بارسلونا قرار گرفته و در صورت رسیدن پیشنهادی مناسب، مدیران باشگاه مشکلی با جدایی هیچ یک از بازیکنان مذکور ندارند و برعکس، علاقمند به فروش آنها برای بهبود شرایط مالی نیز هستند.

نشریه آ.

اس مدعی شد دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید علاقه مند به جذب یک مدافع چپ در فصل تابستان است و نام یوردی آلبا در فهرست خرید این تیم قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت سوارز برای مدافع بارسلونا تکرار می شود؟

سرنوشت سوارز برای مدافع بارسلونا تکرار می شود؟