مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 17:202021-05-31بين الملل

رایزنی دیپلمات های ارشد روسیه و آمریکا درباره غزه


وزارت خارجه روسیه از رایزنی دیپلمات ارشد خود با یک دپیلمات ارشد آمریکایی در زمینه آخرین تحولات منطقه از جمله آتش بس در غزه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، وزارت خارجه روسیه دوشنبه شب از رایزنی دیپلمات ارشد خود در امور خاورمیانه با یک دپیلمات آمریکایی در خصوص بررسی آخرین تحولات منطقه به ویژه آتش بس در غزه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تاس ولادیمیر صافرانکوف نماینده ویژه وزارت خارجه روسیه در امور خاورمیانه با هادی عمرو معاون وزارت خارجه ایالات متحده در امور اسراییل و فلسطین در مورد اقدام ها در جلوگیری از درگیری مجدد بین فلسطینی و رژیم اسراییلی تلفنی گفتگو کردند.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: طرفین در این گفت گو نسبت به پایبندی طرفین درگیری در غزه به آتش بس اعلام شده در 21 ماه مه ابراز رضایت کرده و در مورد اقدامات گروه چهار شامل روسیه، ایالات متحده، سازمان ملل و اتحادیه اروپا برای جلوگیری از درگیری مسلحانه در اطراف نوار غزه رایزنی کردند.

روسیه بر لزوم ایجاد شرایط برای ازسرگیری مذاکرات مستقیم بین رژیم اسراییل و فلسطین در اسرع وقت به منظورحل و فصل مسائل اساسی و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی سازمان ملل متحد و شورای امنیت و همچنین راه حل دو دولتی تاکید دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی دیپلمات های ارشد روسیه و آمریکا درباره غزه

رایزنی دیپلمات های ارشد روسیه و آمریکا درباره غزه