مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 13:252021-05-31سياسي

ممنوعیت اجاره دستگاه های صوتی به خودروهای اعلام متوفیان در کاشان


اجاره دستگاه های صوتی به خودروهای اعلام متوفیان در کاشان ممنوع است و در صورت مشاهده طبق قوانین این سیستم های صوتی ضبط می شود.

- علی اکبر مرتضایی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه ساماندهی آرامستان های کاشان با اشاره به اینکه اصناف و هیئات مذهبی حق اجاره دادن دستگاه های صوتی به خودروها برای اعلام متوفیان در کاشان را ندارند، اظهار داشت: در صورت مشاهد مطابق قوانین سیستم های صوتی ضبط می شود.

وی با بیان اینکه برخی از شهروندان کاشانی نسبت به دفن اموات در آرامستان های نزدیک منازل آنها اعتراض دارند، ابراز داشت: طبق آخرین دستورالعمل ها و قوانین موجود اموات باید در فاصله 20 کیلومتری خارج از محدوده شهری دفن شوند.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به اینکه افراد و خانواده هایی که در آرامستان های محدوده داخل شهری پیش از این قبر خریده یا رزرو کرده اند می توانند در ازای این قبور تعداد مشخصی قبر در آرامستان های بیرون شهری تحویل بگیرند، تصریح کرد: فروش قبور جدید توسط هیئت امنای بقاع متبرکه در سطح شهرستان کاشان ممنوع است و فقط امواتی اجازه دفن دارند که پیش از این قبر رزرو و یا خریداری کرده باشند.

وی افزود: افرادی که قبلاً قبور بقاع متبرکه را خرید یا رزرو کرده اند لازم است برای تعیین تکلیف هر چه زودتر به اداره اوقاف و امور خیریه کاشان مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت اجاره دستگاه های صوتی به خودروهای اعلام متوفیان در کاشان

ممنوعیت اجاره دستگاه های صوتی به خودروهای اعلام متوفیان در کاشان