مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 12:452021-05-31سياسي

اردوگاه جهادی و انقلابی معتقد به مذاکره مقتدرانه هستند


رییس ستاد انتخابات ریاست جمهوری شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران گفت: اردوگاه و تفکر مدیریت جهادی و انقلابی معتقد به مذاکراه مقتدرانه است نه ملتمسانه.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی ادیانی عصر دوشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به مسائل و مشکلات موجود در کشور اظهار داشت: برخی مشکلات مردم را آزار می دهد و معلول برخی علل و عوامل به شمار می رود.

وی با اظهار اینکه در کشور با دو تفکر مواجه هستیم که شامل تفکر مدیریت جهادی و انقلابی از جمله آن است و تفکر دیگر مربوط مبتنی به اتکای به بیرون مرزها و با نگاه به غربگرایی است.

وی ادامه داد: اندیشه جهادگرایی و غربگرایی همواره با یکدیگر هماورد داشته اند و مدیریت ناکارآمد غیرجهادی آثار خود را داشته است و در قالب مدیریت جهادی با بهره گیری فناوری موشکی و پرتاپ ماهواره در فضا سبب شد تا دشمن از جنگ سرد پشیمان شود.

ادیانی گفت: مدیریت جهادی در عرصه تکنولوژی و پیچیده ترین فناوری دستاوردهای قابل توجهی داشته است و در دل تحریم دست به شگفتی ها زده است.

رییس ستاد انتخابات ریاست جمهوری شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران افزود: متأسفانه ناکارآمدی به جایی می رسد که دولت با همه ظرفیت های عظیم برای مدیریت و توزیع مرغ در کشور قرارگاه تشکیل می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوگاه جهادی و انقلابی معتقد به مذاکره مقتدرانه هستند

اردوگاه جهادی و انقلابی معتقد به مذاکره مقتدرانه هستند