مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 12:302021-05-31سياسي

تلاش دشمن برای عدم حضور مردم در انتخابات است


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: در این مقطع حساس دشمن در تلاش است مردم در پای صندوق های رأی حضور نداشته باشند.

- ، حجت الاسلام علیمراد یوسفی بعد از ظهر امروز در نشست بصیرتی سیاسی کارکنان مخابرات استان البرز اظهار کرد: از 22 بهمن سال 57 تا به امروز به تعداد روزها معجزات زیادی در انقلاب اسلامی رخ داده و به تعداد روزها نیل ها شکافته شده است و حواریون از آن عبور کردند.

وی بیان کرد: آمریکایی ها می گویند، تاکنون هر نقشه ای علیه جمهوری اسلامی کشیدیم محقق نشد اما هرچه ایرانی ها خواستند، محقق شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به اینکه زمانی آمریکایی ها گفتند ما در سوریه دست برتر را در آسمان داریم و پهپادهای جمهوری اسلامی زمین گیر شدند، تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی یک قطعه فیلم برای شبکه العالم ارسال و عنوان کرد، به آمریکایی ها بگویید ما نیاز به پرواز نداریم اما چون دست برتر داریم، یک نسخه فیلم از پهپادهای شما که در منطقه می چرخند، می گیریم.

وی خاطرنشان کرد: رهبری به حاج قاسم فرموده بودند سعی کنید کشته های داعشی ها کم باشد، چراکه آنها برادران فریب خورده ما هستند، همه دنیا مات و مبهوت این نگاه است، کسی که شما را می کشد دشمن نمی پندارید؟ و کلام رهب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دشمن برای عدم حضور مردم در انتخابات است

تلاش دشمن برای عدم حضور مردم در انتخابات است