مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 11:302021-05-31سياسي

مشکل اصلی مردم ماهشهر وجود 20 هزار جوان بیکار است


نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل اصلی مردم ماهشهر وجود 20 هزار جوان بیکار و تحصیل کرده است که مدیران عامل پتروشیمی ها باید قدم موثری در این رابطه بر دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرماهشهر، این نمایشگاه با هدف بهبود، توسعه و ارتقاء صنایع منطقه و بهبود کسب و کار در بندرماهشهر شروع به کار کرده و تا فردا ادامه خواهد داشت.

در افتتاح این مراسم جواد گلی مدیربرند، مسوولیت های اجتماعی و روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس اظهار کرد: ما بدهکار مردم شهرستان بندرماهشهر هستیم.

شرکت صنایع خلیج فارس تا کنون در امر مسوولیت های اجتماعی گام های مهمی برداشته اند اما اقدامات گذشته بیشتر جنبه پروژه محور داشته اند.

وی در ادامه گفت: با رویکرد جدید هلدینگ خلیج فارس و طرح برنامه های مدون رویکرد پروژه محور با اقدامات مقطعی به پروسه محور با برنامه های مشخص و بلند مدت تغییر کرده و ما طبق چشم اندازی اجرای مسوولیت های اجتماعی را در پیش خواهیم گرفت.

گلی بیان کرد: این اقدامات به دو دسته شورای راهبردی با دیدگاه بهبود زیرساخت ها و مسوولیت های اجتماعی با هدف خانواده، فرهنگ و اشتغالزایی در دست اجراست.

حبیب آقاجری نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از فعالیت های اجتماعی هلدینگ خلیج فارس که نسبت به گذشته افزایش داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اصلی مردم ماهشهر وجود 20 هزار جوان بیکار است

مشکل اصلی مردم ماهشهر وجود 20 هزار جوان بیکار است