مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 10:452021-05-31سياسي

مسئولان انگیزه مردم را برای شرکت در انتخابات افزایش دهند


امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه مسئولان انگیزه مردم را برای شرکت در انتخابات افزایش دهند، گفت: انتخابات نماد مردم سالاری دینی است.

- ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری ملکشاهی اظهار کرد: حضور مردم با مشارکت حداکثری در پای صندوق رای، تعیین کننده خواسته آنها است.

وی با اشاره به اینکه تجلی مردم سالاری دینی در انتخابات ظهور پیدا می کند، گفت: مسئولان انگیزه مردم را برای شرکت در انتخابات افزایش یابند.

امام جمعه ایلام بیان کرد: پیام حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای به دنیا این است که این نظام ماندگار است و دشمنان کمتر به فکر این هستند که برای ما مشکل امنیتی ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از عرصه های تلاش در حال حاضر، ترغیب مردم برای مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای است، افزود: نظام ما، نظام مردم سالاری دینی است و مردم برای نظر و دفاع از آرمان های انقلاب خود به پای صندوق های رای می روند.

وی ادامه داد: حضور در صندوق های رای تکلیف سیاسی است و لازم است آگاهانه به اصلح ترین گزینه ها رای دهند، حضور مردم در انتخابات نشان می دهد این نظام پایدار است و دشمن نمی تواند تصور باطلی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان انگیزه مردم را برای شرکت در انتخابات افزایش دهند

مسئولان انگیزه مردم را برای شرکت در انتخابات افزایش دهند