مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 10:002021-05-31سياسي

کاهش 10 درصدی وقوع جرم در نیرو های مسلح کشور


رییس سازمان قضایی نیرو های مسلح کشور از کاهش بیش از ده درصدی وقوع جرم در نیرو های مسلح خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین شکرالله بهرامی رییس سازمان قضایی نیرو های مسلح کشور از کاهش بیش از ده درصدی وقوع جرم در نیرو های مسلح خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی با اعلام این خبر در مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان قضایی نیرو های مسلح گلستان افزود: در بعضی استان ها مثل گلستان کاهش جرایم چشمگیرتر است.

وی همچنین با اشاره به طرح بازگشت به سنگر برای نیرو های پایور و سربازان فراری گفت: در این طرح با ماه و سال غیبت کاری نداریم و فردی که خود را برای خدمت معرفی کند از تخفیف قانونی بهره مند می شود.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی به سیاست کیفری سازمان قضایی نیرو های مسلح اشاره کرد و گفت: در رسیدگی به پرونده های جرایم عادی و غیرعمد به جهت کاهش جمعیت کیفری، با متهمان با رأفت برخورد می شود، اما در پرونده های حساس و مهم، با مجرمان به شدت برخورد صورت می گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن انتخابات اشاره و به حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: باید در این انتخابات فرد اصلحی را انتخاب کنیم و دقت کنیم که سرنوشت کشور و انقلاب اسلامی را به دست چه کسی می سپاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 10 درصدی وقوع جرم در نیرو های مسلح کشور

کاهش 10 درصدی وقوع جرم در نیرو های مسلح کشور