مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 09:402021-05-31ورزشي

ورزش ارتقای توان رزمی نیروهای مسلح را به همراه دارد


معاون هماهنگ کننده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور از ورزش به عنوان یکی از مؤلفه های اصلی ارتقای توان رزمی نیروهای مسلح یاد کرد و گفت: با وجود شرایط کرونایی، - ایسنا/کرمانشاه معاون هماهنگ کننده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور از ورزش به عنوان یکی از مؤلفه های اصلی ارتقای توان رزمی نیروهای مسلح یاد کرد و گفت: با وجود شرایط کرونایی، فعالیت های ورزشی در ارتش با رعایت پروتکل های بهداشتی با جدیت پیگیری می شود.

سرتیپ دوم کیومرث جعفری امروز(10 خرداد) در حاشیه نمایش باستانی کاران جانباز کرمانشاه به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در جمع ارتشیان، با تاکید بر اهمیت توسعه و تعمیق ورزش در سطح یگان های ارتش، اظهار کرد: ورزش یکی از مؤلفه های اصلی ارتقای توان رزمی نیروهای مسلح است.

جعفری از ورزش به عنوان یک متغییر اثرگذار در سلامت و نشاط جامعه یاد کرد و افزود: در شرایط کرونایی هم ارتشیان باید با جدیت و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به امر ورزش بپردازند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور تصریح کرد: ورزشی که نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران در برنامه کار خود قرار داده اند و هفته ای سه روز آن را انجام می دهند، باعث می شود که انسان های سالم و توانمندی داشته باشیم؛ چون ورزش مداوم علاوه بر اینکه در سل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش ارتقای توان رزمی نیروهای مسلح را به همراه دارد

ورزش ارتقای توان رزمی نیروهای مسلح را به همراه دارد